By nontas

Προεγγραφές Personal Training με -40% – Αιτήσεις έως 31/8

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τα νέα μέλη πως ενεργοποιείται η περίοδος των Προεγγραφών της νέας Περιόδου 2019-2020 για όλες τα προγράμματα της υπηρεσίας μας Personal Training στην Αθήνα μέχρι το τέλος του μηνός Αυγούστου.

Read More

By nontas

Απόκτησε παγκόσμια πιστοποίηση σε καινοτόμα ομαδικά προγράμματα άσκησης

Ενημερώνουμε τους αποφοίτους γυμναστές, personal & group trainers ιδιωτικών σχολών Fitness, τους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και κέντρων άθλησης, καθώς και οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να ξεκινήσει μια καριέρα στον τομέα των ομαδικών προγραμμάτων, ότι το Fitstudio συνεργάζεται με την παγκόσμια εταιρεία Radical Fitness και προσφέρει προνομιακές εκπτώσεις έως και -40% στα προγράμματα MEGA DANZ, FACTOR F, TOP RIDE και FIGHT DO.

Read More

By nontas

Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Όπως θα έχει ανακαλύψει ο καθένας από εσάς, τα ροκανίσματα δεν είναι αρκετά ώστε να δημιουργήσουν μια επίπεδη κοιλιά. Σίγουρα θα πρέπει να δουλεύετε τους κοιλιακούς σας μυς, αλλά εάν στην συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει εναπόθεση λίπους, δεν θα μπορέσετε ποτέ να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Πιθανώς να έχετε ακούσει ότι η εξάσκηση σε ορισμένο σημείο του σώματος θα έχει και ως αποτέλεσμα την μείωση του λίπους και συγκεκριμένα του κοιλιακού στην περίπτωση μας που θέλουμε να χάσουμε. Το σώμα όμως δεν μπορεί να δουλέψει για να χάσει το λίπος σε μια συγκεκριμένη περιοχή , εξασκώντας μόνο τους μύες της συγκεκριμένης περιοχής. Αυτό το οποίο θα πρέπει να κάνουμε είναι να στοχεύσουμε στην απώλεια σωματικού λίπους και στην απόκτηση μυϊκού ιστού.

Read More

By nontas

Γιατί πρέπει να γυμναζόμαστε με την διαλειμματική μέθοδο;

Για αρκετό καιρό, οι περισσότεροι από εμάς πιστεύαμε πως ο μοναδικός τρόπος για να κάψουμε θερμίδες και λίπος ήταν  να βαδίζουμε με ένα σταθερό ρυθμό για μεγάλο χρονικό διάστημα βλέποντας τα λεπτά να κυλούν με αργούς ρυθμούς στην διάρκεια του προγράμματος αυτού. Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το σταθερό και αργό πρόγραμμα έχει θέση σε κάθε ρουτίνα προπόνησης, ιδιαίτερα για τα άτομα που θέλουν να βελτιώσουν την αντοχή τους, ωστόσο υπάρχει ένας άλλος τύπος προπόνησης που προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα: Η διαλλειματική προπόνηση. Αυτό το είδος της προπόνησης, η οποία περιλαμβάνει εναλλάξ άσκηση υψηλής έντασης με  διαστήματα ανάπαυσης, κάνει τις προπονήσεις πιο διασκεδαστικές και επιπλέον:

Read More

By nontas

4 υπέροχες ασκήσεις στην εγκυμοσύνη

Οι συστάσεις για την άσκηση στην εγκυμοσύνη αναφέρουν πως οι έγκυοι γυναίκες χρειάζονται 30 λεπτά άσκηση ημερησίως τις περισσότερες, εάν όχι όλες, τις ημέρες της εβδομάδας. Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη είναι πολλά και περιλαμβάνουν:

Read More

By nontas

Προτάσεις Φυσικής Αγωγής για άτομα με Σύνδρομο Down

Πληροφορίες

Το σύνδρομο Down είναι ένας όρος που χαρακτηρίζεται από την ποικιλία φυσικών χαρακτηριστικών και γνωστικών ατελειών. Είναι η πιο κοινή ανωμαλία των χρωμοσωμάτων. Το σύνδρομο Down προκαλείται συχνότερα από τρία αντίγραφα του χρωμοσώματος 21 αντί των συνηθισμένων 2. Τα περιστατικά αυτού του όρου είναι περίπου 1 στις 625 γεννήσεις. Οι επιπτώσεις είναι πιο αυξημένες όταν η ηλικία της μητέρας είναι μεγάλη.

Read More

By nontas

Βασική εκπαίδευση U BOUND στις 30 Μαρτίου – Αθήνα

Ενημερώνουμε τους γυμναστές, group fitness instructors καθώς και όσους θέλουν να αποκτήσουν εξειδίκευση στο καινοτόμο πρόγραμμα με ατομικό τραμπολίνο UBOUND της Radical Fitness, ότι το Σαββατοκύριακο 30 & 31 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί η επίσημη βασική εκπαίδευση στο γυμναστήριο PEAK FITNESS (Ζησιμοπούλου 68,Π.Φάληρο)

Read More

By nontas

Fitness Tips για κάθε γυναίκα άνω των 50!

Όσο δύσκολο μπορεί να φαίνεται, υπάρχουν μερικοί απλοί και αποτελεσματικοί τρόποι για να παραμείνετε σε καλή φυσική κατάσταση μετά την ηλικία των 50. Οι παρακάτω πέντε απλές συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να την ενισχύσετε.

Σηκώστε βάρη

Η άρση βαρών φαίνεται να είναι ο μοναδικός βέλτιστος τρόπος για τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, ώστε να διατηρήσουν  τη συνολική φυσική τους κατάσταση και να σταματήσουν την συσσώρευση λίπους. Η βελτίωση της δύναμης με βάρη είναι εφικτή σε οποιαδήποτε ηλικία και μερικές μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες που γεννήθηκαν την δεκαετία του ‘70 αναπτύσσουν σημαντικά τους μύες τους, εκτελώντας προπόνηση με βάρη 2-3 φορές την εβδομάδα.

Read More

By nontas

Personal Trainers για παιδιά

Με τα ποσοστά της παιδικής παχυσαρκίας να αυξάνονται και τα μαθήματα φυσικής αγωγής να μειώνονται, πολλοί γονείς στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε προσωπικούς γυμναστές όχι μόνο για τον εαυτό τους, αλλά και για τα παιδιά τους. Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία από την Αμερικανική Ένωση Παχυσαρκίας δείχνουν ότι το 30 % των παιδιών ηλικίας 6 έως 18 ετών είναι υπέρβαρα και το 15 % παχύσαρκα. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι γονείς αναζητούν νέους τρόπους για την καταπολέμηση της αυξανόμενης αυτής τάσης.

Read More