By nontas

Έναρξη υπαίθριων προπονήσεων στην Αθήνα – 5 Οκτωβρίου

Αγαπητοί φίλοι/ες,

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη των υπαίθριων προπονήσεων σε επτά πάρκα στην Αθήνα το Σάββατο 5 Οκτωβρίου και ώρα 11.00 π.μ

Οι προπονήσεις θα περιλαμβάνουν διάφορα είδη προπόνησης, όπως PILATES, YOGA, MIX TOTAL BODY και CIRCUIT TRAINING. Τα προγράμματα θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στις 17.00 μ.μ και Σάββατο στις 11.00 π.μ.

Read More

By nontas

Διεθνής Πιστοποίηση στο FACTOR F – 28 Σεπτεμβρίου – Πάτρα

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η Radical Fitness σε συνεργασία με το Fitstudio.gr  πραγματοποιεί διήμερη εκπαίδευση στο πρόγραμμα λειτουργικής προπόνησης,  FACTOR F διάρκειας 15 ωρών, το οποίο οδηγεί σε παγκόσμια πιστοποίηση και σε τίτλο official FACTOR F trainer.

Read More

By nontas

Διεθνής Πιστοποίηση στο MEGA DANZ – 21 Σεπτεμβρίου – Αθήνα

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η Radical Fitness σε συνεργασία με το Fitstudio.gr  πραγματοποιεί διήμερη εκπαίδευση στο χοευτικό πρόγραμμα,  MEGA DANZ διάρκειας 15 ωρών, το οποίο οδηγεί σε παγκόσμια πιστοποίηση και σε τίτλο official MEGA DANZ trainer.

Read More

By nontas

Γιατί οι μαμάδες πρέπει να βάζουν προτεραιότητα τον εαυτό τους

Προτεραιότητα η υγεία σας. Ναι, πρώτα και πάνω από τα παιδιά σας, τον σύζυγο σας και τη δουλειά σας. Όσο περισσότερο δεν αφιερώνετε χρόνο για να φροντίζετε τον εαυτό σας, τόσο πιο σοβαρές θα είναι οι συνέπειες που θα έχετε. Παρακάτω αναφέρονται 10 τρόποι που μπορείτε να κάνετε πρωτίστως για τον εαυατό σας με την οικογένειά σας να επωφελείται τα μέγιστα από αυτούς.

Read More

By nontas

6 εμπόδια κατά την προπόνηση και τρόποι επίλυσης!

Εάν η προοπτική της σωματικής άσκησης σας φέρνει αντιμέτωπους με συχνές δικαιολογίες για να απαλλαγείτε από αυτή, να γνωρίζετε πως δεν είστε μόνοι. Παρόλο που πολλοί καθημερινοί λόγοι για αναβολή της άσκησης είναι θεμιτοί, η εξεύρεση τρόπων για την υπέρβαση αυτών των εμποδίων είναι μια πιο υγιής προσέγγιση μακροπρόθεσμα. Παρακάτω παρουσιάζονται τρόποι για να ξεπεράσετε τα έξι πιο συνηθισμένα εμπόδια στην άσκηση.

Read More

By nontas

Προεγγραφές Personal Training με -40% – Αιτήσεις έως 31/8

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τα νέα μέλη πως ενεργοποιείται η περίοδος των Προεγγραφών της νέας Περιόδου 2019-2020 για όλες τα προγράμματα της υπηρεσίας μας Personal Training στην Αθήνα μέχρι το τέλος του μηνός Αυγούστου.

Read More

By nontas

Απόκτησε παγκόσμια πιστοποίηση σε καινοτόμα ομαδικά προγράμματα άσκησης

Ενημερώνουμε τους αποφοίτους γυμναστές, personal & group trainers ιδιωτικών σχολών Fitness, τους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και κέντρων άθλησης, καθώς και οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να ξεκινήσει μια καριέρα στον τομέα των ομαδικών προγραμμάτων, ότι το Fitstudio συνεργάζεται με την παγκόσμια εταιρεία Radical Fitness και προσφέρει προνομιακές εκπτώσεις έως και -40% στα προγράμματα MEGA DANZ, FACTOR F, TOP RIDE και FIGHT DO.

Read More

By nontas

Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Όπως θα έχει ανακαλύψει ο καθένας από εσάς, τα ροκανίσματα δεν είναι αρκετά ώστε να δημιουργήσουν μια επίπεδη κοιλιά. Σίγουρα θα πρέπει να δουλεύετε τους κοιλιακούς σας μυς, αλλά εάν στην συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει εναπόθεση λίπους, δεν θα μπορέσετε ποτέ να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Πιθανώς να έχετε ακούσει ότι η εξάσκηση σε ορισμένο σημείο του σώματος θα έχει και ως αποτέλεσμα την μείωση του λίπους και συγκεκριμένα του κοιλιακού στην περίπτωση μας που θέλουμε να χάσουμε. Το σώμα όμως δεν μπορεί να δουλέψει για να χάσει το λίπος σε μια συγκεκριμένη περιοχή , εξασκώντας μόνο τους μύες της συγκεκριμένης περιοχής. Αυτό το οποίο θα πρέπει να κάνουμε είναι να στοχεύσουμε στην απώλεια σωματικού λίπους και στην απόκτηση μυϊκού ιστού.

Read More

By nontas

Γιατί πρέπει να γυμναζόμαστε με την διαλειμματική μέθοδο;

Για αρκετό καιρό, οι περισσότεροι από εμάς πιστεύαμε πως ο μοναδικός τρόπος για να κάψουμε θερμίδες και λίπος ήταν  να βαδίζουμε με ένα σταθερό ρυθμό για μεγάλο χρονικό διάστημα βλέποντας τα λεπτά να κυλούν με αργούς ρυθμούς στην διάρκεια του προγράμματος αυτού. Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το σταθερό και αργό πρόγραμμα έχει θέση σε κάθε ρουτίνα προπόνησης, ιδιαίτερα για τα άτομα που θέλουν να βελτιώσουν την αντοχή τους, ωστόσο υπάρχει ένας άλλος τύπος προπόνησης που προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα: Η διαλλειματική προπόνηση. Αυτό το είδος της προπόνησης, η οποία περιλαμβάνει εναλλάξ άσκηση υψηλής έντασης με  διαστήματα ανάπαυσης, κάνει τις προπονήσεις πιο διασκεδαστικές και επιπλέον:

Read More

By nontas

4 υπέροχες ασκήσεις στην εγκυμοσύνη

Οι συστάσεις για την άσκηση στην εγκυμοσύνη αναφέρουν πως οι έγκυοι γυναίκες χρειάζονται 30 λεπτά άσκηση ημερησίως τις περισσότερες, εάν όχι όλες, τις ημέρες της εβδομάδας. Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη είναι πολλά και περιλαμβάνουν:

Read More