By nontas

Γιατί υπάρχει διακύμανση στο σωματικό βάρος;

weight-gain-fecal-transplant

  • Αύξηση ποσότητας νερού. Επειδή το σώμα αποτελείται περίπου από 60% νερό, οι διακυμάνσεις στα επίπεδα ενυδάτωσης μπορούν να μεταβάλουν τον αριθμό σε μια ζυγαριά. Εάν είστε αφυδατωμένοι ή έχετε φάει πάρα πολύ αλάτι, το σώμα σας μπορεί στην πραγματικότητα να συγκρατεί το νερό, το οποίο μπορεί να προκαλέσει αύξηση του βάρους. Ομοίως, πολλές γυναίκες συγκρατούν νερό κατά τη διάρκεια των εμμηνορροϊκών κύκλων, πράγμα που μπορεί να μεταβάλει τον αριθμό στην ζυγαριά.

Read more «Γιατί υπάρχει διακύμανση στο σωματικό βάρος;»

By nontas

Τα χαρακτηριστικά των πρωτεϊνών

protein foods

Οι τροφές που περιέχουν πρωτεϊνες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά στην ιδανική κατηγορία τροφών, διαθέτουν και όλα τα βασικά αμινοξέα (βλέπε παρακάτω πίνακα).

«Μπορώ να τρώω κόκκινο κρέας;»

Από τη στιγμή που περιέχει υψηλότερο ποσοστό κορεσμένων λιπαρών από ότι το κοτόπουλο χωρίς πέτσα, δεν το θεωρώ πρωτεϊνη χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Τα κορεσμένα απ’ την άλλη, δεν αποτελούν ιδανική επιλογή για την υγεία του πεπτικού μας, αφού συμβάλλουν στην διάδοση επιβλαβών βακτηριδίων και μυκήτων μέσα στο έντερο. Πάντως το κόκκινο κρέας ταξινομείται ως πλήρης πρωτεϊνη και αποτελεί καλή πηγή μεταλλικών στοιχείων. Η κατανάλωση του, λοιπόν, 2-3 φορές την εβδομάδα, αποτελεί έναν τρόπο για να διατηρήσετε κάποια ποικιλία στις πρωτεϊνες που επιλέγετε.

Read more «Τα χαρακτηριστικά των πρωτεϊνών»

By nontas

H γιόγκα και οι υποχρεωτικές σωματικές δραστηριότητες

13504_original

Τα δραστήρια άτομα είναι συνηθισμένα να χρησιμοποιούν τακτικά το σώμα τους και τους μυς τους με μια ορισμένη ισχύ. Οι ασκήσεις διάτασης και αναπνοής βοηθούν στο να διατηρούν σε φόρμα το σώμα τους και πρέπει να τις εφαρμόζουν σαν υποστηρικτικές όταν η σωματική δραστηριότητα είναι πολύ έντονη. Αν δεν το κάνουν αυτό, οι μύες, οι αρθρώσεις και τα νεύρα κουράζονται υπερβολικά και η συσσωρευμένη ένταση υποχρεώνει τα περισσότερα άτομα να εγκαταλείπουν το άθλημά τους ή τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, καθώς αν συνεχίσουν θα εμφανιστούν μόνιμες βλάβες.

Read more «H γιόγκα και οι υποχρεωτικές σωματικές δραστηριότητες»

By nontas

Καλοκαιρινή ομελέτα με λαχανικά

zucchini-pie

Μια ανοιχτή ομελέτα είναι μια θαυμάσια ευκαιρία να δοκιμάσετε παστεριωμένα αβγά χωρίς χοληστερίνη αντί για 6 κανονικά αβγά.Κατόπιν,προσθέστε φύλλα από φρέσκο σπανάκι στον ατμό ή 315γρ. κατεψυγμένο σπανάκι,ξεπαγωμένο,για να έχετε τη σωστή ποσότητα λαχανικών.Μερίδες:6 – Προετοιμασία:15′ – Ψήσιμο:20′

Read more «Καλοκαιρινή ομελέτα με λαχανικά»

By nontas

Το άθλημα της ποδηλασίας

Bike-ride-photo

Όντας παλιά αθλήτρια στο άθλημα της ποδηλασίας (από το 2001) μέχρι και σήμερα και «περνώντας» και από την  επαγγελματική ομάδα της C.C.BOURGAS (2007-2009), θα ήθελα με μεγάλη μου χαρά να σας γνωρίσω με την ποδηλασία!!

Τα αγωνίσματα της Ποδηλασίας

Το άθλημα της ποδηλασίας αποτελείται αρχικά από 3 διαφορετικά αγωνίσματα τα οποία είναι:

  1. ΜΤΒ (Mountain bike-Ποδηλασία βουνού)
  2. Δρόμος
  3. Πίστας (όπου και πραγματοποιείται στο Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο)

Read more «Το άθλημα της ποδηλασίας»

By nontas

Push Ups Fitness Test -Έλεγξε τη δύναμή σου!

535861541-56a2b7a35f9b58b7d0cdb3e8

Όταν ξεκινάτε ένα πρόγραμμα άσκησης, μια καλή ιδέα είναι να εκτελέσετε μερικές βασικές μετρήσεις ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας μέσω των αποτελεσμάτων. Καταγράψτε τις μετρήσεις σας πριν ξεκινήσετε, βρείτε τον καρδιακό ρυθμό ηρεμίας  ή / και το ποσοστό σωματικού λίπους, αλλά τι θα κάνετε με το επίπεδο φυσικής κατάστασης;

Τα Fitness Test είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μετρήσετε σε ποιο επίπεδο βρίσκεστε και η δοκιμασία pushup είναι μια από τις αγαπημένες των προσωπικών γυμναστών, επειδή είναι ένας απλός τρόπος μέτρησης της αντοχής και της δύναμης του άνω μέρους του σώματος.

Read more «Push Ups Fitness Test -Έλεγξε τη δύναμή σου!»

By nontas

Μαθαίνουμε να ακούμε το σώμα μας!

Depositphotos_10305055_l-2015

Πολλές φορές θέλοντας να φτάσουμε τα επιθυμητά μας αποτέλεσμα σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα, πιέζουμε τον εαυτό μας περισσότερο απ’ όσο πραγματικά αντέχει. Πώς θα το καταλάβουμε όμως; Ποιά είναι τα σημάδια;

Έχετε ακούσει ποτέ τη φράση: «Όταν εγκαταλείπει το σώμα φαίνεται η ψυχή;;» αν ναι τότε καιρός είναι να μάθουμε πως δε πρέπει να ισχύει πάντα αυτό το ΜΟΤΟ!

Υπάρχουν 3 κατηγορίες αθλούμενων ανθρώπων και αυτές είναι: 1) Αρχάριοι 2)Γυμνασμένοι 3)Πολύ Προπονημένοι.

Αν ίσχυε το παραπάνω ΜΟΤΟ και για τις 3 κατηγορίες ανθρώπων τότε οι αρχάριοι δε θα έπρεπε να ξεκινήσουν να γυμνάζονται ποτέ (!) και σε μερικές περιπτώσεις ούτε και οι απλά γυμνασμένοι άνθρωποι!

Read more «Μαθαίνουμε να ακούμε το σώμα μας!»

By nontas

Χάνετε πόντους αλλά όχι βάρος;Εστιάστε στο σωματικό λίπος!

woman-holding-measuring-tape-580646075f9b5805c22d7d87

Επειδή πολλοί από εμάς θέλουμε να χάσουμε βάρος, σε οποιαδήποτε στιγμή, γνωρίζουμε το πόσο ζυγίζουμε. Οι περισσότεροι από εμάς έχουν ακόμη και μια αγαπημένη ζυγαριά, αυτή που μας δίνει το μικρότερο δυνατό αριθμό. Μιλάμε συχνά για το βάρος, αλλά πόσο συχνά σκεφτόμαστε τι σημαίνει αυτός ο αριθμός;

Για πάρα πολλούς από εμάς, το βάρος δεν είναι μόνο ένας αριθμός, αλλά κάτι που μπορεί να αλλάξει πραγματικά το πώς αισθανόμαστε για τον εαυτό μας.

Αλλά, τι σημαίνει πραγματικά το βάρος σας και πόσο χρήσιμο είναι όταν πρόκειται για την παρακολούθηση της απώλειας βάρους; Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα μπορεί να σας κάνει να πετάξετε την ζυγαριά για πάντα.

Read more «Χάνετε πόντους αλλά όχι βάρος;Εστιάστε στο σωματικό λίπος!»

By nontas

Πρόγραμμα 30 λεπτών για γραμμωμένα πόδια με το βάρος του σώματος

ccf40ce2884dcd0ab7fc68899418a434

Εάν ο στόχος σας είναι να αναπτύξετε δυνατά, μυώδη, γραμμωμένα πόδια, παρακάτω παρουσιάζονται μερικές καλές ειδήσεις: Δεν χρειάζεστε ακριβό εξοπλισμό για να το κάνετε αυτό. Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεστε είναι λίγος χώρος, θετική στάση και το σωματικό σας βάρος. Αυτή η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) θα σας κάνει να αισθανθείτε κάψιμο στους μύες και λαχάνιασμα. Όπως πάντα, φροντίστε να ακούτε το σώμα σας και να ξεκουράζεστε όταν  χρειάζεται. Για να αποκομίσετε τα πλήρη οφέλη της προπόνησης, όμως, πρέπει να είστε πρόθυμοι να προκαλέσετε τον εαυτό σας.

Read more «Πρόγραμμα 30 λεπτών για γραμμωμένα πόδια με το βάρος του σώματος»

By nontas

Εκρηκτικό πρόγραμμα ενδυνάμωσης κορμού με TRX

2016-04-15-trx-core

Όλα προέρχονται από έναν ισχυρό κορμό – πυρήνα. Όταν νιώθετε δυνατοί σε μια κίνηση, σταθεροί όταν δεν προσπαθείτε να ισορροπήσετε σε μια στάση. Ο «πυρήνας» καλύπτει  τα πάντα, από τους γοφούς μέχρι τις μασχάλες σας.

Αλλά η προπόνηση του πυρήνα δεν είναι τόσο διασκεδαστική όσο ήταν. Υπάρχουν πάρα πολλές λάθος τεχνικές και εκτελέσεις που μπορούμε να απαριθμήσουμε και θα πρέπει να αποφεύγετε όταν γυμνάζετε τον πυρήνα. Δεν θα πρέπει να εκτελείτε ροκανίσματα, θα πρέπει μόνο να εκτελείτε ασκήσεις αντι-στροφής επειδή οι στροφές είναι «επικίνδυνες» και θα πρέπει να γυμνάζετε τον πυρήνα μόνο με ασκήσεις από όρθια θέση. Οι ακραίες απόψεις συνήθως δεν γίνονται κατανοητές στην ζωή. Ο πυρήνας γυμνάζεται καλύτερα με μια προσέγγιση χωρίς αποκλεισμούς και αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ελάχιστες ασκήσεις που είναι εντελώς  λανθασμένες, με την προϋπόθεση ότι γνωρίζετε τι προσπαθείτε να κάνετε και πώς να το κάνετε.

Read more «Εκρηκτικό πρόγραμμα ενδυνάμωσης κορμού με TRX»