By nontas

Τα οφέλη των συμπληρωμάτων βιταμίνης C

Τα συμπληρώματα βιταμίνης C συχνά προσφέρονται ως μια φυσική άμυνα εναντίον πολλών καταστάσεων υγείας, όπως το κοινό κρυολόγημα. Παρόλο που η έρευνα δείχνει ότι η περιεκτικότητα αρκετής ποσότητας βιταμίνη C στη διατροφή μας μπορεί να προστατεύσει από ορισμένα προβλήματα υγείας, υπάρχει έλλειψη επιστημονικών στοιχείων που να υποστηρίζουν τη χρήση συμπληρωμάτων βιταμίνης C.

Read More

By nontas

Μυστικά μυϊκής ανάπτυξης

Η μυϊκή ανάπτυξη συχνά αποτελεί στόχο για τους ανθρώπους που αναζητούν καθοδήγηση από ειδικευμένους επαγγελματίες γυμναστές. Πρόσφατα, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Cumbria στο Lancaster, στην Αγγλία, εξέτασαν τις σχετικές επιστημονικές μελέτες για να βρουν τις βέλτιστες πρακτικές που οδηγούν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Read More

By nontas

Η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι επίπονη για να είναι αποτελεσματική

Γνωρίζουμε ότι η αντικατάσταση του καθιστικού τρόπου ζωής με σωματική δραστηριότητα αποφέρει πολλά οφέλη. Και ενώ τα μοντέλα υψηλής έντασης προσφέρονται ως τρόπος γρήγορης αποτελεσματικότητας, μια νέα μελέτη από τη Σουηδία αναφέρει ότι δεν είναι απαραίτητο να τα «δίνουμε όλα» για να βελτιώσουμε την υγεία μας.

Read More

By nontas

Fitness Celebration & Πεζοπορία στον Υμηττό τα events Απριλίου

Με μεγάλη μας χαρά θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε πως κατά τον μήνα Απρίλιο η ομάδα μας θα πραγματοποιήσει δυο εκδηλώσεις. Στις 21 Απριλίου θα διεξαχθεί το 4ο Fitness Celebration με προγράμματα ομαδικής άσκησης από την εταιρεία Radical Fitness και στις 22 Απριλίου η πεζοπορία μας στον Υμηττό και συγκεκριμένα στην διαδρομή "Σφηττία Οδός"

Read More

By nontas

Διαλειμματικό πρόγραμμα για κάτω άκρα και κορμό

Η personal trainer Ευγενία Δενάζη μας παρουσιάζει ένα διαλειμματικό πρόγραμμα προπόνησης στο γήπεδο με το βάρος του σώματος για τα κάτω άκρα και τον κορμό χρησιμοποιώντας τα σκαλιά των κερκίδων.

Read More

By nontas

Ασκήσεις Κοιλιακών

Ο personal trainer Γιάννης Μαντζώρος μας προτείνει 3 ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης για τους κοιλιακούς. Πριν την εκτέλεση των ασκήσεων μπορείτε να κάνετε ήπια προθέρμανση, όπως επι τόπου τρέξιμο, ανέβασμα σε σκάλες  κ.α για διάρκεια 5 λεπτών και βασικές διατάσεις στην συνέχεια. Χρησιμοποιήστε ένα στρώμα γυμναστικής ενώ εκτελέστε την κάθε άσκηση με αργό προς μέτριο ρυθμό για 3 σετ Χ 15 επαναλήψεις. Μεταξύ των σετ κάνετε διάλειμμα 30'', ενώ μεταξύ των ασκήσεων 1'.

Read More

By nontas

Βάλτε σε τάξη τη ζωή σας!

Tο άγχος είναι απόλυτα συνυφασμένο με τη σημερινή κουλτούρα και τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας. Σύμφωνα με το περιοδικό Journal of Applied Social Psychology, τα επίπεδα άγχους στους ανθρώπους σε όλες σχεδόν τις δημογραφικές ομάδες αυξήθηκαν κατά περίπου 24% από το 1983. Πώς το μυαλό σας αποσυμφορείται από όλα αυτά; Καθώς το στρες μπορεί να είναι αναπόφευκτο, υπάρχουν αρκετές πρακτικές που μπορείτε να υιοθετήσετε για να έχετε το κεφάλι σας...ήσυχο!

Read More

By nontas

CrossFit:Have the Guts to Go Beyond the Pain!!!

PEOPLE COME IN ASKING, WHERE ARE ALL THE MACHINES? I TELL THEM "WE ARE THE MACHINES"


CROSSFIT:

Σίγουρα είναι ένα πρόγραμμα που έχει κλέψει τις εντυπώσεις αλλά για να τo κάνει κάποιος χρειάζεται να είναι ετοιμοπόλεμος για γρήγορες και έντονες ασκήσεις..

Read More

By nontas

Προσφορά Μαρτίου – 5 συνεδρίες personal training 60€

60€ για να φτιάξετε το σώμα που επιθυμείτε με 5 ωριαίες συνεδρίες personal training με προσωπικό γυμναστή, οδηγίες διατροφής και 1 λιπομέτρηση, διασκεδαστικά αλλά κυρίως αποτελεσματικά στο χώρο σας, αρχικής αξίας 175€

Read More

By nontas

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε το 3rd Fitness Celebration στις 24/2/18

Το 3rd Fitness Celebration στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, ενώ όσοι έλαβαν μέρος μίλησαν με τα καλύτερα λόγια τόσο για τα προγράμματα (masterclasses) που παρουσιάστηκαν, όσο και για τον υπέροχο χώρο διεξαγωγής (Backstage Dance Academy & Fitness Studio) και φυσικά για τις υπέροχες οικοδέσποινες Αργυρώ Καρφάκη και Τομαζίνα Δάβιου.

Read More