By nontas

Τα 9 καλύτερα φορητά όργανα γυμναστικής για το σπίτι

H εγκατάσταση ενός χώρου γυμναστικής στο σπίτι δεν πρέπει να ακούγεται σαν κάτι το τρομακτικό αν θεωρήσετε ότι το μόνο χρειάζεστε είναι ο βασικός εξοπλισμό προπόνησης ενδυνάμωσης.

Παρακάτω παρουσιάζονται τα 9 πιο βασικά κομμάτια εξοπλισμού που χρειάζεστε, όπως αλτήρες, μπάλες και άλλα σημαντικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας. Μάθετε τι χρειάζεται για να δημιουργήσετε ένα καλά εξοπλισμένο γυμναστήριο ώστε να ικανοποιεί τις συνεχώς τροποποιημένες ανάγκες σας.

Read More

By nontas

Διατροφή,Άσκηση και Μαθησιακές Δυσκολίες

Για κάποιον με μαθησιακή δυσκολία, η καθημερινότητα είναι ένας αγώνας. Εάν η μαθησιακή δυσκολία επηρεάζει τις δεξιότητες επικοινωνίας, την αντίληψη ή την ικανότητα συγκέντρωσης, τότε αυτό ήδη θεωρείται μια πρόκληση στην εκτέλεση των καθημερινών εργασιών. Καθώς οι γιατροί θα συνταγογραφούν διάφορα φάρμακα για τη θεραπεία των συγκεκριμένων δυσκολιών, όπως συμβαίνει στην υπερκινητικότητα και διάσπαση προσοχής (ADHD), μπορεί να υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο ζωής που θα συμβάλουν επίσης στην απλούστευση της διαβίωσης με την συγκεκριμένη αναπηρία.

Read More

By nontas

Πώς θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά;

Όπως θα έχει ανακαλύψει ο καθένας από εσάς, τα ροκανίσματα δεν είναι αρκετά ώστε να δημιουργήσουν μια επίπεδη κοιλιά. Σίγουρα θα πρέπει να δουλεύετε τους κοιλιακούς σας μυς, αλλά εάν στην συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει εναπόθεση λίπους, δεν θα μπορέσετε ποτέ να δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Πιθανώς να έχετε ακούσει ότι η εξάσκηση σε ορισμένο σημείο του σώματος θα έχει και ως αποτέλεσμα την μείωση του λίπους και συγκεκριμένα του κοιλιακού στην περιπτωσή μας που θέλουμε να χάσουμε. Το σώμα όμως δεν μπορεί να δουλέψει για να χάσει το λίπος σε μια συγκεκριμένη περιοχή , εξασκώντας μόνο τους μύες της συγκεκριμένης περιοχής. Αυτό το οποίο θα πρέπει να κάνουμε είναι να στοχεύσουμε στην απώλεια σωματικού λίπους και στην απόκτηση μυϊκού ιστού.

Read More

By nontas

5 λόγοι για γυμναστική μέσα στον χειμώνα

Έξω κάνει παγωνιά και εσείς, κουλουριασμένοι στον καναπέ, ψάχνετε απεγνωσμένα να βρείτε κίνητρο για να γυμναστείτε. Ιδού, λοιπόν όχι ένας αλλά πέντε λόγοι για να αθληθείτε μέσα στο κρύο.

Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν…

Φέτος είναι η χρονιά σας. Θέλετε να βγείτε στην παραλία και να προκαλέσετε ταραχή. Αλλά αυτό δεν γίνεται με μια δίαιτα-αστραπή στα μέσα Ιουλίου, ούτε με την εγγραφή στο γυμναστήριο μετά τα κοψίδια του Πάσχα-είναι ήδη αργά… Ξεκινήστε λοιπόν την «αναδόμηση» με γυμναστική στην καρδιά του χειμώνα. Ακόμη και όταν όλοι οι άλλοι έχουν κουλουριαστεί στον καναπέ μπροστά στο αναμμένο τζάκι, εσείς φορέστε φόρμα γυμναστικής, κασκόλ και σκούφο και ξεκινήστε τρέξιμο. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, θα σας δικαιώσουν μερικούς μήνες αργότερα στην παραλία…

Read More

By nontas

3 ασκήσεις για μηρούς-γλουτούς

Ο personal trainer Γιάννης Μαντζώρος μας δείχνει 3 ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα μηρούς & γλουτούς!!!

Squats με Fitbag:Τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων.Οι μύτες κοιτάνε μπροστά.Όταν κατεβαίνουμε τραβάμε πίσω τη λεκάνη και στηριζόμαστε πιο πολύ στις φτέρνες, ούτως ώστε σε καμία περίπτωση να μην περάσουν τα γόνατα τις μύτες των ποδιών μας.Το Fitbag το κρατάμε ακριβώς πίσω από τον αυχένα, προσέχοντας όμως να μην χαλάσουμε την στάση μας.Ο αυχένας παραμένει κάθετος και το βλέμμα κοιτάζει μπροστά.Εισπνοή όταν κατεβαίνουμε.Εκπνοή όταν ανεβαίνουμε.

Εκτελέστε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων

Διάλειμμα ανάμεσα στα σετ 30''

 

Read More

By nontas

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης με το βάρος του σώματος για μεσαίο -προχωρημένο επίπεδο ασκούμενους

ΜΟΤΟ! Ask yourself: " Will I regret skipping,this workout? "

 ▲Οδηγίες προγράμματος από τη personal trainer Χριστίνα Χρηστιά

ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ

  • Sprint 60m (Κάθε sprint δεν πρέπει να ξεπερνά τα 12'' - Επιστροφή στη αφετηρία περπατώντας - Ολοκληρώστε 8 σετ
  • Εναλλακτικά μπορείτε να τρέξετε 200m σε περίπου 30'' - Επιστροφή με ελαφρύ jogging - Ολοκληρώτε 6 σετ

Read More

By nontas

Πολλαπλή σκλήρυνση: Πώς θα γυμναστείτε με ασφάλεια

Η γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα της πολλαπλής σκλήρυνσης, αλλά είναι πάρα πολύ σημαντικό να γυμνάζεστε με προσοχή, και να μην το παρακάνετε. Αν πιέσετε τον εαυτό σας, τότε μπορεί να προκαλέσετε βλάβη στους μύες σας, να αυξήσετε τον πόνο, και να αισθάνεστε ακόμα χειρότερα μετά.

Προτού ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής, πρέπει να συμβουλευθείτε τον γιατρό σας. Μπορεί να σας κάνει προτάσεις σχετικά με τον καλύτερο τύπο γυμναστικής που να ταιριάζει στην περίπτωσή σας, ανάλογα με τα συμπτώματά σας, το πόσο τακτικά γυμναζόσασταν μέχρι στιγμής, αλλά και την γενικότερη κατάσταση της υγείας σας. Επιπλέον, γνωρίζοντας το ιστορικό σας, μπορεί να σας πει ποια είναι τα όριά σας, και ανάλογα με αυτά, πόση ώρα και με πόση ένταση πρέπει να γυμνάζεστε.

Read More

By nontas

Οδηγίες σωματικής δραστηριότητας για άτομα με αυτισμό


Οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης για τα παιδιά με αυτισμό πρέπει να αναπτύξει τους στόχους όχι μόνο της γενικής σωματικής δραστηριότητας, αλλά και τις ακατάλληλες συμπεριφορές διαχείρισης όπως οι στερεοτυπικές συμπεριφορές, τα ξεσπάσματα, και ο ρυθμός.

Οι κατάλληλες οδηγίες άσκησης για τα παιδιά με αυτισμό διευκολύνουν την διεξαγωγή του προγράμματος και προωθούν τις θετικές αλλαγές στις σωματικές δραστηριότητες (δείτε τον πίνακα παρακάτω). Για τους δασκάλους τάξεων που συνεργάζονται με παιδιά που έχουν αυτισμό, μπορεί να είναι ευεργετικό να σκεφτούν έναν προσαρμοσμένο τρόπο εκπαίδευσης σχετικά με την ανάπτυξη προγραμμάτων, την εισαγωγή των σωματικών δραστηριοτήτων και την καθοδήγηση για την χρησιμοποίηση οποιουδήποτε εξοπλισμού (δηλ., σχοινάκια άλματος, μίνι-τραμπολίνα, τρίκυκλα, ποδήλατα, κορύνες, όργανα ελέγχου καρδιακής συχνότητας).

Read More

By nontas

9 συχνά λάθη στην γυμναστική

Αρκετοί άνθρωποι που ασκούνται στα γυμναστήρια δεν γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό αποτελεσματικά και ακίνδυνα. Ενώ υπάρχουν πολλά λάθη κατά την διάρκεια της άσκησης, η παρακάτω λίστα παρέχει τα πιο συνηθισμένα που κάνουν οι άνθρωποι κατά τη διάρκεια της άσκησης στα γυμναστήρια σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Αμερικανικό Συμβούλιο της Άσκησης (ACE).

Read More

By nontas

Υπέρταση και προπόνηση αντιστάσεων κατά την παιδική ηλικία

Σύμφωνα και με την Αμερικανική Παιδιατρική Ακαδημία οι υποδείξεις για νεαρά άτομα που παρουσιάζουν αυξημένη αρτηριακή πίεση είναι: «Τα νεαρά άτομα που έχουν υπέρταση θα πρέπει να περιορίσουν τον αγωνιστικό αθλητισμό και ιδιαίτερα τις δραστηριότητες που περιλαμβάνουν ισομετρικές συστολές από στατική θέση μέχρι η αρτηριακή τους πίεση να επανέλθει σε επαρκή έλεγχο και δεν εμφανίζουν κάποιο στοιχείο βλάβης των οργάνων. Η άσκηση είναι ασφαλής όταν ελέγχεται η πίεση του αίματος και δεν υπάρχει καμία ανωμαλία στα όργανα όπως τα νεφρά ή την καρδιά».

Read More