Με την υπηρεσία on line group training  σας δίνεται η δυνατότητα να γυμναστείτε διαδικτυακά από τον υπολογιστή σας μαζί με άλλα άτομα ταυτόχρονα. Κατά την διάρκεια των προπονήσεων ο γυμναστής δίνει τις απαραίτητες οδηγίες και καθοδηγεί τους ασκούμενους για μια πλήρη εμπειρία εκγύμνασης.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

  • Βεβαιωθείτε ότι ο χώρος που εκτελείτε τα προγράμματα είναι άνετος, δηλαδή δεν θα σας εμποδίζει κάποιο αντικείμενο κατά την εκτέλεση των ασκήσεων.
  • Τοποθετήστε την συσκευή σας σε τέτοιο σημείο που να μπορείτε να ακούτε και να βλέπετε καθαρά τις οδηγίες του instructor, να έχετε ικανοποιητική σύνδεση σε δίκτυο για να μην υπάρχουν διακοπές, όπως και να φαίνεστε στην κάμερα ξεκάθαρα (όλο το σώμα), για να μπορεί ο instructor να διορθώνει και να έχει καλή καθοδήγηση κατά την διάρκεια των ασκήσεων.
  • Μπορείτε να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα μέσω laptop,tablet ή κινητoύ (όσοι παρακολουθήσουν από κινητό να το έχουν τοποθετημένο σε οριζόντια θέση).
  • Οι συνεδρίες ομαδικής προπόνησης πραγματοποιούνται μέσω της ειδικής πλατφόρμας ZOOM (μπορείτε να κατεβάσετε ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή από το APP STORE Ή PLAY STORE).
  • Οι σύνδεσμοι (links) με τους κωδικούς αποστέλλονται στο email σας μετά την εγγραφή σας, ενώ δίνεται η δυνατότητα για 3 δοκιμαστικές προπονήσεις της επιλογής σας.
  • Απαραίτητος εξοπλισμός: 1)Βαράκια 2-3kg ή μπουκάλια νερό, στρώμα γυμναστικής, καρέκλα ή σκαμπό.

Επεξηγήσεις προγραμμάτων

ABS TRAINING

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης κοιλιακών - ραχιαίων

INTERVAL TRAINING

Διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης με το σωματικό βάρος για κάψιμο λίπους και αντοχή

LEGS & HIPS

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης με έμφαση στους μηρούς - γλουτούς - απαγωγούς και προσαγωγούς

TOTAL BODY

Μυϊκή ενδυνάμωση όλου του σώματος με βαράκια και λάστιχα

CIRCUIT TRAINING

Πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης που ενσωματώνει ερεθίσματα δυναμικά και αερόβια

FIGHT FITNESS

Αερόβιο πρόγραμμα με κινήσεις από πολεμικές τέχνες σε συνδυασμό με δυναμικές ασκήσεις

PILATES MAT

Ενδυνάμωση, Ευθυγράμμιση, Ακρίβεια & Σωστή στάση σώματος για ένα καλλίγραμμο και υγιές σώμα

CARDIO MOVES

Απλές και έξυπνες αερόβιες κινήσεις για μεγιστοποίηση του μεταβολισμού


ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ONLINE GROUP TRAINING


    Επιθυμείτε να...
    Χάσετε ΒάροςΚερδίσετε ΒάροςΔεν με ενδιαφέρει το βάρος, μόνο μια γενική τόνωσηΕίμαι ευχαριστημένος με το βάρος μου, γυμνάζομαι για να νιώθω καλά

    Τα προγράμματα που με ενδιαφέρουν...
    IntervalLegs - HipsTotal ShapeCardio MovesPilatesFight FitnessStretchingCircuit TrainingCore Training

    Η δουλειά μου είναι...
    Σωματικά απαιτητικήΚαθιστική σε ένα γραφείοΑγχωτική, πνευματικά εξουθενωτικήΙκανοποιητική, μου αρέσει

    Το επίπεδο ενέργειας είναι...
    Χαμηλό, νιώθω κουρασμένος και σε λίθαργοΜέτριο, όχι τόσο παραγωγικό όσο επιθυμώΚαλο, αλλά έχω στιγμές που καταπέφτω στην ημέραΥψηλό, νιώθω πως θέλω να τρέξω

    Όταν έρχεται η στιγμή για γυμναστική...
    Την αγαπώ, ανυπομονώ για γυμναστήριοΤην μισώ, αλλά ξέρω πως πρέπει να το κάνωΜου αρέσει, αλλά χρειάζομαι παρακίνησηΜου αρέσει, αλλά δεν μπορώ να παραμείνω συνεπής

    Ποιες είναι οι ιδανικές ώρες?
    Πρωινή 09.00Πρωινή 10.00Απογευματινή 18.30Απογευματινή 19.30Απογευματινή 20.30