1) Yoga
Η γιόγκα δυναμώνει το σώμα, ηρεμεί το νου και είναι κατάλληλη για όλους, ακόμη και για εκείνους που δεν έχουν γυμναστεί ποτέ. Δεν έχετε παρά να κάνετε την αρχή χρησιμοποιώντας μόνο το στρώμα σας. Οι ασάνες (στάσεις) μπορούν να προσαρμοστούν για όλες τις ηλικίες, ακόμη και σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Έτσι από τη Γιόγκα μπορούν να ωφεληθούν όλοι όπως ηλικιωμένοι, παιδιά, έγκυες γυναίκες, και άνθρωποι με χρόνιες καρδιακές παθήσεις ανεξαρτήτου φυσικής κατάστασης.

yogaclass

2) Pilates
Tο Pilates είναι μια σειρά ασκήσεων, που έχει ως στόχο τη βελτίωση της ευλυγισίας και της δύναμης του σώματος δίχως την απόκτηση όγκου. Υπάρχουν δύο κατηγορίες: το Fitness Pilates και το Pilates Αποκατάστασης (Rehabilitation Pilates). Tο Fitness Pilates απευθύνεται σε όσους θέλουν να αποβάλλουν το στρες και να αποκτήσουν ένα καλογυμνασμένο σώμα.

Το Pilates Αποκατάστασης (Rehabilitation Pilates), χρησιμοποιείται ως μέθοδος αποκατάστασης ή φυσικοθεραπείας και παρέχει μεγάλη βοήθεια σε όσους αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα έπειτα από κάποια χειρουργική επέμβαση.

Η μέθοδος Pilates δουλεύει το σώμα εκ των έσω, δηλαδή από τις εσωτερικές μυϊκές ομάδες προς τις εξωτερικές και έτσι τα αποτελέσματά της έχουν μεγαλύτερη διάρκεια από αυτά της συμβατικής γυμναστικής. Ωστόσο, δεν πρόκειται μόνο για απλές ασκήσεις αλλά για μια ακολουθία απόλυτα ελεγχόμενων κινήσεων, οι οποίες επιδρούν τόσο στο σώμα, όσο και στο μυαλό.

pilatestraining

3) TRX
Κέρδισε μυϊκή ενδυνάμωση και γράμμωση με την έξυπνη προπόνηση TRX, την τελευταία λέξη στις σύγχρονες μεθόδους του fitness training !

To * TRX *, δηλαδή το *T*otal body *R*esistance *E*xercize είναι η νέα μέθοδος προπόνησης που καλύπτει πλήρως κάθε ανάγκη του σύγχρονου αθλούμενου αφού του δίνει την δυνατότητα να πραγματοποιήσει λειτουργική προπόνηση (Functional Training) μόνο με το βάρος του σώματός του.

Το TRX απευθύνεται σε όλους, από τους αρχάριους μέχρι τους αθλητές κορυφής. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τον χρόνο που κανείς μπορεί να διαθέσει για το σώμα του, όμως η λύση έρχεται με το TRX Suspension Training είναι μια ασφαλής και αποτελεσματική μέθοδος η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα χαρίζει θεαματική βελτίωση σε δύναμη, αντοχή και εμφάνιση. Επίσης η ισορροπία, η ευλυγισία, η σταθερότητα των αρθρώσεων, ο συντονισμός των μυών και η απώλεια βάρους είναι οφέλη που έρχονται αβίαστα μέσα από την προπόνηση αυτή που γίνεται με ιμάντες.

Το TRX training είναι η κατάλληλη γυμναστική για άνδρες και γυναίκες που θέλουν να σμιλεύσουν τα επίμαχα σημεία του σώματός τους όπως γλουτούς, μπράτσα και κοιλιακούς. Η μοναδικότητα του συστήματος αυτού είναι ότι όποια μυϊκή ομάδα και να θέλουμε να γυμνάσουμε δουλεύει συνέχεια ο πυρήνας (core) του σώματός μας, δηλαδή οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι με ταυτόχρονη συμμετοχή των γλουτών. Έτσι έχουμε άμεσο αποτέλεσμα στην ανόρθωσή τους και σε συνδυασμό με μία σωστή διατροφή, το σώμα πολύ γρήγορα – ανάλογα με το επίπεδο του κάθε αθλούμενου – σφίγγει, χάνει κιλά και ταυτόχρονα γραμμώνει !

Γυμναζόμενοι με τη μέθοδο TRX μειώνεται η ψυχολογική ένταση, αποκτούμε καλύτερη διάθεση, περισσότερη ζωντάνια και ενέργεια και μειώνουμε το κίνδυνο για κατάθλιψη ή άγχος.

4) Cross Training
Πρόκειται για ένα είδος προπόνησης που τα συνδυάζει όλα: μυϊκή ενδυνάμωση και καρδιοαναπνευστική τόνωση, ασκήσεις με το βάρος του σώματος, αλλά και με βάρη (αναλόγως το επίπεδο του ασκούμενου). Tο Cross-training είναι το πρόγραμμα όσων επιθυμούν να δυναμώσουν όλο τους το σώμα, να αυξήσουν την αντοχή τους και να χάσουν βάρος. Το Cross-training ενσωματώνει μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων που προέρχονται από τον αθλητισμό αλλά και την καθημερινότητα. Όλοι μπορούν να ακολουθήσουν μια προπόνηση Cross-training στον δικό τους ρυθμό. Ο έμπειρος προπονητής καθοδηγεί ανάλογα τον ασκούμενο και δίνει πάντα παραλλαγές των εκάστοτε ασκήσεων, ώστε οι αρχάριοι να εκτελούν τις πιο απλές εκδοχές.

cross-training

5) Body Conditioning
Προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης που χρησιμοποιούν σαν εξοπλισμό:
• Βάρος Σώματος
• Μπάρες
• Αλτήρες/Βαράκια
• Kettlebells (Δράμια)
• Bosu Ball
• Ελαστικές Αντιστάσεις (Λάστιχα)
• Fitballs
• Gymstick
• Mini balls
• Rings
• Fitbags κ.α

pt-od-blog

6) Stretching
Ένα απλό πρόγραμμα συστηματικών διατάσεων, μπορεί να διατηρήσει την ευλυγισία-ελαστικότητα των μυών καθώς και την ευκαμψία-κινητικότητα των αρθρώσεων σε πολύ καλά επίπεδα ειδικότερα αν βρίσκεστε στην τρίτη ηλικία. Τα οφέλη των διατάσεων δεν περιορίζονται μόνο στις αθλητικές δραστηριότητες αλλά και στις καθημερινές απλές δραστηριότητες. Η άνιση ανάπτυξη διαφόρων μυών του σώματος και η έλλειψη ευκαμψίας μπορούν να συντελέσουν στην υιοθέτηση μιας κακής στάσης του σώματος. Το κλειδί για μια υγιή-φυσική στάση του σώματος είναι η ισορροπία μεταξύ της δύναμης και της ευλυγισίας-ελαστικότητας των ανταγωνιστών μυών. Αυτή η ισορροπία επιτυγχάνεται άριστα μέσα από τις ασκήσεις και τα προγράμματα διατάσεων.

501747786_xs

7) Cardio Fitness
Τα προγράμματα Cardio Fitness, αλλιώς καρδιαγγειακά ή καρδιοαναπνευστικά ή αερόβια, έχουν ως κύριο στόχο την εκγύμναση καρδιάς και πνευμόνων. Γίνονται σε εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους και μπορεί να περιλαμβάνουν διάφορες μορφές σωματικής άσκησης, μεμονωμένα ή συνδυαστικά, π.χ. περπάτημα, τρέξιμο, ανεβοκατέβασμα σκαλοπατιών, κολύμβηση, όργανα όπως σκοινάκι, διάδρομο, ελλειπτικό, αναρριχητικό, ποδήλατο, αθλήματα όπως τένις, πυγμαχία, kick boxing, πολεμικές τέχνες, χορευτικές δραστηριότητες όπως aerobics, hip-hop, Latin χορούς κ.ά.

best-cardio-bodyweight-exercises


8)Surfset

Ας ταρακουνήσουμε τα πράγματα. Το SURFSET® είναι μια εναλλακτική πρόταση που διαφέρει από την παραδοσιακή στατική προπόνηση και θέτει νέες προκλήσεις για το σώμα σας. Κάθε άσκηση πάνω στη σανίδα έχει σχεδιαστεί για να γυμνάζει όλους τους μύες του σώματος καθώς επίσης και για να “ξαφνιάσει” το σώμα σας, ώστε να επιτευχθεί μια πραγματική αλλαγή μέσα και έξω.

Όπως αναφέρει και ο Γιάννης Στίνης, Κύριος εκπρόσωπος και εκπαιδευτής της SURFSET στην Ελλάδα «Στόχος μου είναι να αλλάζω τη ζωή των πελατών μου, να σέβομαι τις προσωπικές τους ανάγκες, φροντίζοντας να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα μέσα από μία ευχάριστη διαδρομή! Χρησιμοποιώντας στοιχεία από το σέρφινγκ, και φυσικά σανίδα του σέρφ γυμνάζετε τον πυρήνα σας έτσι όπως δεν τον έχετε γυμνάσει ποτέ ξανά στο παρελθόν και από αυτό αναπτύσσεται δύναμη, ισορροπία και απόλυτο έλεγχο του σώματος σας. Είναι πρωτοφανές όπως επίσης και τα αποτελέσματα του!!!»

Όλοι οι fans του fitness και μη, πρέπει να δοκιμάσουν την καινούρια για τα δεδομένα ¨εμπειρία¨ του SURFSET και σύγουρα θα γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια. Ήρθε η ώρα να αποκτήσετε το σώμα των σέρφερ χωρίς να βραχείτε!

18944457_10209463799134040_731095390_n