Online personal training


Η online υπηρεσία προσωπικής γυμναστικής είναι διαθέσιμη για όσους δεν έχουν την δυνατότητα δια ζώσης εκγύμνασης, αλλά επιθυμούν την σωστή καθοδήγηση για την επίτευξη των στόχων τους.

Με την συγκεκριμένη υπηρεσία έχετε πλήρη καθοδήγηση και επικοινωνία με τον προσωπικό σας γυμναστή, ο οποίος θα σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα προπόνησης και ένα πλάνο διατροφής, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας, είτε πρόκειται για απώλεια λίπους, αύξηση μυϊκής μάζας ή την γενικότερη υγεία και φυσική σας κατάσταση.

Πιο συγκεκριμένα:

  1. Αξιολόγηση του τρόπου ζωής – Θα αξιολογήσουμε τις παρελθοντικές και τρέχουσες συνθήκες του τρόπου ζωής σας, που θα μας βοηθήσουν στην ιδανικότερη εκπόνηση των προπονητικών προγραμμάτων. Το ιατρικό ιστορικό καθώς και επιπλέον πληροφορίες θα μας βοηθήσουν στην αναγνώριση του προπονητικού προφίλ του ενδιαφερόμενου.
  2. Διατροφική Καθοδήγηση – Η σωστή διατροφή θα βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό στην βελτίωση της απόδοσης. Θα σας εκπαιδεύσουμε και θα σας υποστηρίξουμε στην εφαρμογή του σωστού διατροφικού προγράμματος, έτσι ώστε να είστε σε θέση να φτάσετε με μεγαλύτερη ασφάλεια στον στόχο σας.
  3. Πρόγραμμα Γυμναστικής – Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων σταδίων και την συμπλήρωση των έντυπων αξιολόγησης, αποστέλλουμε προπονητικά προγράμματα μέσω βίντεο,ενώ προγραμματίζουμε από κοινού με τον ενδιαφερόμενο και τις ζωντανές συνεδρίες γυμναστικής μέσω της πλατφόρμας ZOOM. Στο βίντεο έχετε την δυνατότητα να εκτελείτε τις ασκήσεις σύμφωνα με την καθοδήγηση του instructor. Επιπλέον σας αποστέλλουμε σε αρχείο word το αναλυτικό πρόγραμμα με τις ονομασίες των ασκήσεων, τις επαναλήψεις και τα κιλά που θα χρησιμοποιήσετε σε κάθε άσκηση.

H online υπηρεσία είναι η καταλληλότερη για να σας δώσει μεγάλο κίνητρο και ώθηση, ώστε να αποκτήσετε τα μέγιστα οφέλη από την γυμναστική. Δεν υπάρχει καλύτερη επένδυση από την υγεία σας, και όσο πιο αφοσιωμένοι είστε στο πρόγραμμα, τόσο θα καρπώνεστε τα οφέλη του on line προγράμματος του Fitstudio.

Λαμβάνετε σε εβδομαδιαία βάση στο email σας προγράμματα όπως:

  • Αερόβιας προπόνησης
  • Μυϊκής Ενδυνάμωσης
  • Διατροφής-Ελέγχου Βάρους
  • Αξιολόγησης της προπονητικής βελτίωσης

και Live Skype Supporting

Online group training


Με την υπηρεσία on line ομαδικής προπόνησης μπορείτε να γυμναστείτε καθημερινά από το σπίτι σας μέσα από μια ποικιλία 8 διαφορετικών προγραμμάτων (ζωντανών και βιντεοσκοπημένων).

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

  • Βεβαιωθείτε ότι ο χώρος που θα πραγματοποιείται τα προγράμματα είναι άνετος, δηλαδή δεν θα σας εμποδίζει κάποιο αντικείμενο κατά την εκτέλεση των ασκήσεων.
  • Τοποθετήστε την συσκευή σας σε τέτοιο σημείο που να μπορείτε να ακούτε και να βλέπετε καθαρά τις οδηγίες του instructor, να έχετε ικανοποιητική σύνδεση σε δίκτυο για να μην υπάρχουν διακοπές, όπως και να φαίνεστε στην κάμερα ξεκάθαρα (όλο το σώμα), για να μπορεί ο instructor να διορθώνει και να έχει καλή καθοδήγηση κατά την διάρκεια των ασκήσεων.
  • Μπορείτε να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα μέσω laptop,tablet ή κινητoύ (όσοι παρακολουθήσουν από κινητό να το έχουν τοποθετημένο σε οριζόντια θέση).
  • Οι συνεδρίες ομαδικής προπόνησης θα πραγματοποιούνται μέσω της ειδικής πλατφόρμας ZOOM (μπορείτε να κατεβάσετε ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή από το APP STORE Ή PLAY STORE).
  • Δημιοργούνται σύνδεσμοι (links) με κωδικούς, για τις πρωινές και τις απογευματινές ώρες αντίστοιχα οι οποίοι αποστέλλονται στο email σας.

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

TOTALBODY – Μυϊκή ενδυνάμωση όλου του σώματος

ABS TRAINING – Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης κοιλιακών

LEGS & HIPS – Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης με έμφαση στους κοιλιακούς – ραχιαίους & πόδια

CIRCUIT TRAINING – Πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης που ενσωματώνει ερεθίσματα δυναμικά και αερόβια

FIGHT FITNESS – Αερόβιο πρόγραμμα με κινήσεις από πολεμικές τέχνες σε συνδυασμό με δυναμικές ασκήσεις

CARDIO MOVES – Απλές και έξυπνες αερόβιες κινήσεις για μεγιστοποίηση μεγιστοποίηση μεταβολισμού

INTERVAL TRAINING – Διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης με το σωματικό βάρος για κάψιμο λίπους και αντοχή

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Ο εξοπλισμός που απαιτείται για την παρακολούθηση των προγραμμάτων ειναι:

  • Βαράκια (2-3kg)
  • Στρώμα
  • Καρέκλα

 

ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ON LINE TRAINING


Επιθυμείτε να…
Χάσετε ΒάροςΚερδίσετε ΒάροςΔεν με ενδιαφέρει το βάρος, μόνο μια γενική τόνωσηΕίμαι ευχαριστημένος με το βάρος μου, γυμνάζομαι για να νιώθω καλά

Το βάρος μου…
Πρόσφατα άλλαξε (αύξηση / μείωση)Άλλαξε σταθερά για λίγο (αύξηση/μείωση)Πάντα με απασχολεί (αύξηση/μείωση)Πάντα είναι σταθερό…δεν ανησυχώ

Το πρόγραμμα μου είναι…
Πολυάσχολο, δύσκολα να βρω χρόνο για γυμναστικήΤαξιδεύω συχνά, άλλα έχω χρόνο όταν βρίσκομαι στο σπίτιΠολυάσχολο, αλλά γυμνάζομαιΕλεγχόμενο, εγώ καθορίζω το καθημερινό μου πρόγραμμα

Η δουλειά μου είναι…
Σωματικά απαιτητικήΚαθιστική σε ένα γραφείοΑγχωτική, πνευματικά εξουθενωτικήΙκανοποιητική, μου αρέσει

Το επίπεδο ενέργειας είναι…
Χαμηλό, νιώθω κουρασμένος και σε λίθαργοΜέτριο, όχι τόσο παραγωγικό όσο επιθυμώΚαλο, αλλά έχω στιγμές που καταπέφτω στην ημέραΥψηλό, νιώθω πως θέλω να τρέξω

Όταν έρχεται η στιγμή για γυμναστική…
Την αγαπώ, ανυπομονώ για γυμναστήριοΤην μισώ, αλλά ξέρω πως πρέπει να το κάνωΜου αρέσει, αλλά χρειάζομαι παρακίνησηΜου αρέσει, αλλά δεν μπορώ να παραμείνω συνεπής

Τι είναι σημαντικό για σένα…

Βελτίωση της σωστής τεχνικήςΝα ιδρώνωΝα καθορίζω και να πετυχαίνω στόχους Σωματική αλλαγή

Σε ποια μορφή καθοδήγησης ανταποκρίνεστε καλύτερα?
ΥποστήριξηΘετική ενίσχυσηΑρνητική ενίσχυση

Είμαι πιο πετυχημένος όταν…
Έχω καθημερινή επαφή με τον γυμναστή και δεν αποκλίνω από το πρόγραμμα μουΔίνω λόγο για το διατροφικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα γυμναστικής, την μέτρηση θερμίδωνΛέω τι κάνω όταν δεν γυμνάζομαι με τον trainer και το κάνω

Επιθυμώ να ξεκινήσω πρόγραμμα γυμναστικής *
ΆμεσαΣε 1-4 εβδομάδεςΣε 5-8 εβδομάδες

Η εμπειρία μου με την γυμναστική είναι:
Δεν γυμναζόμουνΓυμναζόμουν με ελεύθερα βάρη και μηχανήματαΓυμναζόμουν με γυμναστήΕμπειρία στο boxing/KickBoxingΠροπόνηση με KettlebellSpinning

Στο πρόγραμμα γυμναστικής είμαι
Απόλυτα αφοσιωμένοςΜερικώς αφοσιωμένοςΤο σκέφτομαι

Οι καλύτερες μέρες και ώρες να γυμνάζομαι είναι*