8€

Πεζοπορία στην Σφηττία Οδό

Καθαρό και πατημένο, το μονοπάτι είναι από τα καλύτερα σημασμένα στον Υμηττό (αν και λείπει το πρώτο κομμάτι από την Τεψιθέα).

22/4/18
Υμηττός

Συνεχίζουμε δυναμικά με την δεύτερη πεζοπορία για το 2018 και σας προσκαλούμε να συμμετέχετε σε μια υπέροχη πεζοπορική ανάβαση στον Υμηττό και συγκεκριμένα στην Σφηττία οδό, που θα πραγματοποιήσει η ομάδα μας την Κυριακή 22 Απριλίου με αρχηγό τον ορειβάτη και μέλος του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Ηλιούπολης, Γιώργο Βουρλιά.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

Η Σφηττία Οδός είναι ο αρχαίος δρόμος που διέτεμνε τον Υμηττό από το πιό χαμηλό διάσελό του, το πέρασμα του Σταυρού. Από την περιοχή της σημερινής Τερψιθέας, η Σφηττία Οδός ακολουθούσε το ρέμα της Πιρναρής μέχρι το Σταυρό και μετά κατέβαινε από το ρέμα της Ντούκας μέχρι το Κορωπί.

Καθαρό και πατημένο, το μονοπάτι είναι από τα καλύτερα σημασμένα στον Υμηττό (αν και λείπει το πρώτο κομμάτι από την Τεψιθέα). Διασχίζει ένα από τα πιό αδιατάρακτα μέρη του Υμηττού και περνά από την ξεχασμένη σήραγγα της Πιρναρής, το μυστηριώδες σπήλαιο του Νταβέλη και την εντυπωσιακή Θρακιά Σταυρού.

————————————————————

  • Ώρα Έναρξης: 10.00
  • Σημείο συνάντησης: Οδός Αγίου Νεκταρίου – Γήπεδα Τερψιθέας, Άνω Γλυφάδα (Για όσους έρθουν με δικό τους όχημα)
  • Διάρκεια: Περίπου 4 ώρες με επιστροφή
  • Μήκος διαδρομής: 10004μ.
  • Συνολική Ανάβαση: 352μ.
  • Συνολική Κατάβαση: 399μ.
  • Μέγιστο Υψόμετρο: 453μ.
  • Ελάχιστο Υψόμετρο: 119μ.
  • Βαθμός δυσκολίας: 2/5

 

 

Αίτηση Συμμετοχής





Πεζοπορία Σφηττία Οδός

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

►Ένα ζευγάρι ορειβατικά μποτάκια τα οποία να πιάνουν στον αστράγαλο ή καλό αθλητικό παπούτσι.

►Προτιμάμε κάλτσες μάλλινες ή συνθετικές και όχι βαμβακερές.

►Άνετο παντελόνι ή κολάν ανάλογα με την εποχή, το οποίο να στεγνώνει εύκολα σε περίπτωση που βραχεί

►Ντυνόμαστε σε στρώσεις σαν κρεμμύδι, αποφεύγουμε ρούχα βαριά (όπως πουλόβερ) τα οποία όταν βραχούν γίνονται βαριά και δεν στεγνώνουν. Το ιδανικό είναι ένα ισοθερμικό μπλουζάκι, ένα φλις και ένα αδιάβροχο αντιανεμικό μπουφάν,

►Ενα ζευγάρι μπατόν, δεν είναι απαραίτητα αλλά μας βοηθούν και στην καλύτερη ισορροπία αλλά και προστατεύουν τα γόνατά μας.

————————————————————

ΤΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΣΑΚΙΔΙΟ:

►Νερό 1,5-2L

►ένα απλό σάντουιτς ή κάποιο φρούτο, ξηρούς καρπούς, σταφίδες, σοκολάτα

►γυαλιά ηλίου

►αντηλιακό

►σπίρτα

►χαρτί

►σακούλες

Χάρτης Πρόσβασης

Πεζοπορία στον Υμηττό 1.10.17