Upper Body Workout – Level 1 (30 λεπτά) με τον Επαμεινώνδα Κώνστα

Ο γυμναστής Επαμεινώνδας Κώνστας παρουσιάζει ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης για το άνω μέρος του σώματος, το οποίο μπορείτε να εκτελέσετε από το σπίτι.

Εξοπλισμός που θα χρειαστείτε:

  • Βαράκια 1,5-3kg
  • Καρέκλα
  • Στρώμα γυμναστικής

Δομή προγράμματος:

  • Προθέρμανση 4 λεπτά
  • Push ups (καρέκλα) 3 Χ 15-12-10
  • Κωπηλατική ανοιχτή (καρέκλα) 3 Χ 15-12-10 + 10 X short range
  • Βυθίσεις (καρέκλα) 3 Χ 12-10-8
  • Απαγωγές χεριών (καρέκλα) 15-12-10
  • Κάμψεις δικεφάλων (καρέκλα) 3 Χ 15-15-10 + 10 Χ short range

*** Στην συνέχεια πραγματοποιούμε εκτέλεση όλων των ασκήσεων χωρίς διάλειμμα για 15 επαναλήψεις την κάθε άσκηση (κυκλική μορφή)

  • Αποθεραπεία 3-4 λεπτά

Σημείωση: Αν επιθυμείτε να ξεκινήσετε ένα καθημερινό διαδικτυακό πρόγραμμα γυμναστικής από το σπίτι ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

 

Upper Body Workout - Level 1 (30 min.)

O Επαμεινώνδας Κώνστας παρουσιάζει ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης για το άνω μέρος του σώματος από το σπίτι.Εξοπλισμός που θα χρειαστείτε:-Βαράκια 1,5-3kg-Καρέκλα-Στρώμα γυμναστικήςΣκελετός προγράμματος:- Προθέρμανση 4 λεπτά- Push ups (καρέκλα) 3 Χ 15-12-10- Κωπηλατική ανοιχτή (καρέκλα) 3 Χ 15-12-10 + 10 X short range - Βυθίσεις (καρέκλα) 3 Χ 12-10-8- Απαγωγές χεριών (καρέκλα) 15-12-10 - Κάμψεις δικεφάλων (καρέκλα) 3 Χ 15-15-10 + 10 Χ short rangeΣτην συνέχεια πραγματοποιούμε εκτέλεση όλων των ασκήσεων χωρίς διάλειμμα για 15 επαναλήψεις την κάθε άσκηση (κυκλική μορφή)- Αποθεραπεία 3-4 λεπτάΑν ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε ένα καθημερινό διαδικτυακό πρόγραμμα γυμναστικής από το σπίτι ενημερωθείτε στον σύνδεσμο: www.fitstudio.gr/2020/05/03/διαδικτυακή-ομαδική-γυμναστική-live-virtual/

Δημοσιεύτηκε από Επαμεινώνδας Κώνστας στις Τρίτη, 2 Ιουνίου 2020

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *