Γιατί οι μαμάδες πρέπει να βάζουν προτεραιότητα τον εαυτό τους

Προτεραιότητα η υγεία σας. Ναι, πρώτα και πάνω από τα παιδιά σας, τον σύζυγο σας και τη δουλειά σας. Όσο περισσότερο δεν αφιερώνετε χρόνο για να φροντίζετε τον εαυτό σας, τόσο πιο σοβαρές θα είναι οι συνέπειες που θα έχετε. Παρακάτω αναφέρονται 10 τρόποι που μπορείτε να κάνετε πρωτίστως για τον εαυατό σας με την οικογένειά σας να επωφελείται τα μέγιστα από αυτούς.

1. Σωστή διατροφή. Μπορείτε να είστε υγιές πρότυπο για τα παιδιά σας - θα ακολουθήσουν τα βήματα σας. Εάν δεν τρώτε σωστά, ούτε αυτά θα το κάνουν.

2. Σωματική Άσκηση. Τα παιδιά σας θα πρέπει να βλέπουν πως η μαμά μεριμνά για την υγεία της και απολαμβάνει την γυμναστική. Ίσως ο σύζυγος σας να εμπνευστεί από την αυξημένη σας ενεργητικότητα. Όλη η οικογένεια θα ωφεληθεί από το γεγονός ότι είστε λιγότερο αγχώδης και κουρασμένη.

3. Βρείτε λίγη προσωπική ώρα καθημερινά. Ζητήστε από το σύζυγό σας, έναν φίλο, ή πάρτε μια μπέιμπι σίτερ για ένα μικρό χρονικό διάστημα, ώστε να μπορείτε να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας. Μην αισθάνεστε ένοχη για τη φροντίδα του εαυτού σας!

4. Πίνετε νερό. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε ένα αίσθημα εξάντλησης. Για να διατηρήσετε το σώμα σας υγιές και γεμάτο ενέργεια, σιγουρευτείτε ότι πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερού καθημερινά.

5. Βραδινή διασκέδαση. Δώστε προτεραιότητα στον άντρα σας και με τακτικές βραδινές εξόδους μαζί του. Η σύνδεση και η επικοινωνία με το άλλο σας μισό κάνουν καλό στην υγεία σας.

6. Κάντε αφρόλουτρο. Το νερό είναι καταπραϋντικό για το σώμα και τον εγκέφαλο. Δημιουργήστε τις αγαπημένες σας φυσαλίδες αφρού, ανάψτε ένα κερί και κάντε μια βουτιά. Αυτό το μικρό τελετουργικό μπορεί να είναι αρκετά αναζωογονητικό.

7. Συνδεθείτε με έναν φίλο. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες αποκομίζουν οφέλη για την υγεία από τις φιλίες, γι 'αυτό αφιερώνουν χρόνο για να συνδεθούν με τις φίλες τους. Αν δεν έχετε χρόνο για μια νυχτερινή έξοδο, οργανώστε μια ημερομηνία για καφέ μέσω skype. Η οξυτοκίνη, μια καλή ορμόνη της ευφορίας, εκκρίνεται μετά τον τοκετό και επίσης κατά τη διάρκεια της επαφής με φίλους.

8. Γελάστε. Τα παιδιά γελούν περίπου 300 φορές την ημέρα, ενώ οι ενήλικες γελούν περίπου πέντε. Το αίσθημα της ζωής αναβλύζει όταν γελάμε. Ακούστε ένα podcast, κάντε ένα αστείο την ημέρα ή απλά γελάστε με τα παιδιά σας.

9. Κάντε μασάζ. Οι ορμόνες των αισθήσεων όπως η σεροτονίνη, η ντοπαμίνη και η ωκυτοκίνη απελευθερώνονται κατά τις θεραπείες αφής, όπως το μασάζ. Μην ξεχνάτε την συντήρηση του σώματος!

10. Να δείχνετε ευγνωμοσύνη. Οι γυναίκες που αισθάνονται ευγνώμονες νιωθούν περισσότερη ενέργεια και ευτυχία. Δημιουργήστε ένα τερτάδιο ευγνωμοσύνης και καταγράψτε την κάθε μέρα μέσα σε αυτό . Ως μαμά, οι μέρες μοιάζουν μεγάλες, αλλά τα χρόνια περνούν πολύ γρήγορα. Η ευγνωμοσύνη μπορεί να σας βοηθήσει να εκτιμήσετε την κάθε ημέρα λίγο περισσότερο.

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *