Ασκήσεις για πόνους στην μέση & σωστή στάση σώματος

Η personal trainer Ευγενία Δενάζη μας δείχνει ασκήσεις για πρόληψη - παρέμβαση για όσους παρουσιάζουν ενοχλήσεις στην περιοχή της οσφυϊκής μοίρας της σπονδυλικής στήλης και έχουν υιοθετήσει λανθασμένα πρότυπα κακής στάσης σώματος, λόγω φόρτου εργασίας,καθιστικής ζωής και ψυχολογικών παραγόντων.

Συμβουλές:

  • Εκτελέστε τις ασκήσεις καθημερινά νωρίς το πρωί ή λίγο πριν τον ύπνο
  • Σε περίπτωση που νιώσετε πόνο, διακόψτε την άσκηση
  • Μην ξεχνάτε να εκτελείτε την κάθε κίνηση με αργό ρυθμό και να εκπνέετε ομαλά
  • Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης
  • Κατάλληλη προθέρμανση διάρκειας τουλάχιστον 5 - 10 λεπτών

Δείτε το βίντεο

 

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *