Μυική ενδυνάμωση με ελβετική μπάλα για τον κορμό (core training)

Η συνεργάτης - γυμνάστρια Ελευθερία Πέτκου παρουσιάζει ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης για τους μύες του κορμού (κοιλιακούς - ραχιαίους) και γλουτούς (core training) με την χρήση της ελβετικής μπάλας (Swiss ball)

ΟΔΗΓΙΕΣ:

α) Εκτελεστε την κάθε άσκηση με την σειρά που εμφανίζονται
β) 3 σετ των 15 επαναλήψεων
γ) 30'' διάλειμμα ανάμεσα στα σετ
δ) 1' διάλειμμα ανάμεσα στις ασκήσεις
ε) Πριν την έναρξη του προγράμματος εκτελέστε ήπιας έντασης προθέρμανση 5 - 10 λεπτών (έντονο βάδην, τζοκινγκ, στατικό ποδήλατο, διάδρομο, ελεύθερες γυμναστικές κινήσεις για το κάτω μέρος) και διατάσεις

Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μέσω email στο [email protected]

Δείτε το βίντεο

 

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *