Τα ευεργετικά οφέλη του βαδίσματος

Όλο και περισσότεροι γιατροί καρδιολόγοι, ορθοπεδικοί μας προτείνουν το περπάτημα ως την ιδανική μορφή άσκησης και αυτό βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο. Μια που με το περπάτημα πετυχαίνουμε ενδυνάμωση της καρδιάς, βελτίωση του κυκλοφοριακού όπως και του αναπνευστικού. Πάμε να δούμε όμως τα οφέλη ένα ένα:

Μείωση αρτηριακής πίεσης και μείωση των επίπεδων χοληστερίνης

Κατά τη διάρκεια της βάδισης μεταφέρετε περισσότερο αίμα και με λιγότερη πίεση στις αρτηρίες με αποτέλεσμα τη μείωση της αρτηριακής πίεσης στον οργανισμό. Επίσης συμβάλλει στην αύξηση της ‘καλής χοληστερίνης’ HDL με αποτέλεσμα τη μείωση της ‘κακής χοληστερίνης’ LDL.

Έλεγχος σωματικού βάρους

Μείωση επιπέδων λίπους και ειδικότερα κοιλιακού λίπους. Με αποτέλεσμα να αποφεύγουμε παχυσαρκία.

Βελτίωση ψυχικής υγείας

Καθώς περπατάμε αυξάνονται τα επίπεδα σεροτονίνης στο αίμα με αποτέλεσμα να λειτουργεί σαν αντικαταθλιπτικό. Επίσης το σώμα ενώ παραμένει ενεργό και δραστήριο δεν στρεσάρετε, μιά που το περπάτημα αποτελεί ήπια και φυσική μορφής άσκησής. Για τον ίδιο λόγο παρατηρείτε και βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

Αποδεδειγμένα με λίγες ώρες περπάτημα την εβδομάδα βελτιώνεται η ποιότητα των οστών και των συνδέσμων με αποτέλεσμα να αποφεύγεται η οστεοπόρωση. Επίσης αποτελεί ένα ασφαλή και καθόλου επιβαρυντικό ,για τις αρθρώσεις, τρόπο άθλησης.

 

Επιμέλεια:Ελευθερία Πέτκου,BSc-Personal Trainer

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *