Ασκήσεις τρικεφάλων

💪🏻Ο personal trainer Γιάννης Μαντζώρος μας δείχνει τρεις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης για τρικέφαλους με φορητό εξοπλισμό

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

👉 French Press - Fitbag

Από ύπτια θέση κρατάμε με τεντωμένα χέρια το Fitbag πάνω από το στήθος.Τα γόνατα είναι λυγισμένα και τα πέλματα ακουμπάνε καλά στο έδαφος. Απο αυτή τη θέση λυγίζουμε τους αγκώνες φέρνοντας τον σάκο προς το μέτωπο. Στην συνέχεια τεντώνουμε τους αγκώνες φέρνοντας το σάκο στην αρχική θέση. Εισπνοή στο λύγισμα και εκπνοή στο τέντωμα.

👉 Overhead Extension - Dumbell

Από όρθια θέση με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, την κοιλιά σε σύσπαση και το στήθος ανοιχτό φέρνω το ένα χέρι δίπλα στο κεφάλι κρατώντας ένα βαράκι. Απο αυτή τη θέση λυγίζω τον αγκώνα πίσω από το κεφάλι μέχρι γωνία 90 μοιρών. Στην συνέχεια τεντώνω τον αγκώνα φέρνοντας το βαράκι στην αρχική θέση. Εισπνοή στο λύγισμα και εκπνοή στο τέντωμα. Προσοχή να μην απομακρύνεται το χέρι μακριά από το κεφάλι!

👉 One Arm Kick Back - Dumbell

Απο γονατιστή θέση φέρνω κολλητά το χέρι δίπλα στο σώμα κρατώντας ένα βαράκι, ενώ το άλλο χέρι στηρίζει το υπόλοιπο σώμα και τοποθετείται κάτω από τον ώμο.Προσπαθούμε η πλάτη να βρίσκεται σε μια ευθεία.Τεντώνουμε τον αγκώνα του χεριού που κρατάει το βαράκι,σφίγγοντας καλά το πίσω μέρος του χεριού. Επαναφέρουμε αργά στην αρχική θέση.Εισπνοή στο λύγισμα και εκπνοή στο τέντωμα.

ΟΔΗΓΙΕΣ: Εκτέλεσε την κάθε άσκηση από 3 σετ για 10-15 επαναλήψεις ανάλογα με το επίπεδο σου. Ενδιάμεσα στις ασκήσεις ξεκουράσου για 30'' ενώ στο τέλος της κάθε άσκησης ξεκουράσου για 1΄


Δείτε τις ασκήσεις στο παρακάτω βίντεο

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *