Τα 9 καλύτερα φορητά όργανα γυμναστικής για το σπίτι

H εγκατάσταση ενός χώρου γυμναστικής στο σπίτι δεν πρέπει να ακούγεται σαν κάτι το τρομακτικό αν θεωρήσετε ότι το μόνο χρειάζεστε είναι ο βασικός εξοπλισμό προπόνησης ενδυνάμωσης.

Παρακάτω παρουσιάζονται τα 9 πιο βασικά κομμάτια εξοπλισμού που χρειάζεστε, όπως αλτήρες, μπάλες και άλλα σημαντικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας. Μάθετε τι χρειάζεται για να δημιουργήσετε ένα καλά εξοπλισμένο γυμναστήριο ώστε να ικανοποιεί τις συνεχώς τροποποιημένες ανάγκες σας.

Αλτήρες

Η καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε είναι ένα σετ αλτήρων καλής ποιότητας. Όχι μόνο μπορείτε να εκτελέσετε μια τεράστια ποικιλία ασκήσεων δύναμης, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τους αλτήρες για αερόβιες κινήσεις - για παράδειγμα dumbbell swings. Είναι επίσης καλή ιδέα να έχετε ποικιλία από βάρη, που κυμαίνονται από 5 έως 25 κιλά. Οι αλτήρες αλουμινίου hex είναι μια καλή επιλογή επειδή είναι φθηνοί και δεν κυλούν μακριά.

Μπάλα γυμναστικής

Μια μπάλα γυμναστικής είναι τέλεια επιλογή για ένα γυμναστήριο στο σπίτι. Μπορείτε να εκτελείται ασκήσεις για τον κορμό ενώ βελτιώνεται την ισορροπία και τη σταθερότητά σας και, όπως οι αλτήρες, έτσι και η μπάλα έχει πολλαπλές χρήσεις. Χρησιμοποιήστε τη ως πάγκο (π.χ για να εκτελέσετε πιέσεις στήθους) ή χρησιμοποιήστε τη για push ups, ραχιαίους ή άρσεις ποδιών. Μπορείτε ακόμη να καθίσετε πάνω σε αυτή, ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση ή εργάζεστε μπροστά στον υπολογιστή για να μειώσετε τον πόνο στην πλάτη.

Στεπ

Το στεπ είναι μια εξαιρετική επιλογή για το γυμναστήριο του σπιτιού σας, επειδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περισσότερες από μία δραστηριότητες. Ένα στεπ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για καρδιαγγειακές κινήσεις, όπως βήματα αερόμπικ, αλλά και για ως πάγκος. Προσθέστε επιπλέον μπλοκ ανύψωσης ώστε να μπορείτε δώσετε κλίση προς τα πάνω ή κάτω, δίνοντας στην προπόνηση σας μια νέα διάσταση.

Πάγκος

Αν δεν σας αρέσει το στεπ αερόμπικ ή έχετε την τάση να σηκώνετε αρκετά βάρη, θα θελήσετε έναν πάγκο γυμναστικής αντί για στεπ. Θα το χρειαστείτε για ασκήσεις στήθους και πλάτης, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμη και για μια γρήγορη προπόνηση ή για λίγες βυθίσεις τρικεφάλων. Υπάρχουν πολλές επιλογές - από επίπεδες έως ρυθμιζόμενες. Είναι καλύτερο να αγοράσετε έναν ρυθμιζόμενο πάγκο ώστε να μπορείτε να εκτελέσετε ασκήσεις από διάφορες γωνίες.

Λάστιχα

Χρησιμοποιείται τους αλτήρες σας, οπότε ίσως να μην νομίζετε ότι χρειάζεστε κάτι περισσότερο από αυτό, αλλά τα λάστιχα είναι μια εξαιρετική προσθήκη στον εξοπλισμό ενδυνάμωσης.

Τα λάστιχα μπορούν να σας βοηθήσουν στο να αποκομίσετε μια πλήρη προπόνηση για όλο το σώμα, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Είναι αρκετά μικρά για να χωρέσουν στη βαλίτσα σας και αρκετά ευέλικτα για να τα χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε δωμάτιο του ξενοδοχείου. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι παρέχουν διαφορετικό είδος αντίστασης από τα ελεύθερα βάρη, έτσι ώστε οι μύες σας να αποκτήσουν μια ολόφρεσκη προπόνηση (ιδανική για απώλεια βάρους).


Γάντια

Μια ανεπιθύμητη ενέργεια κατά την άρση βαρών, εκτός από τους καλοσχηματισμένους μυς, είναι ότι τα χέρια σας μπορούν να βγάλους κάλους. Για να προστατέψετε τα χέρια σας, πρέπει να χρησιμοποιείται ένα ειδικό ζευγάρι γάντια

 

 

Στρώμα

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, θα χρειαστείτε διαφορετικών ειδών στρώματα. Το πρώτο είναι ένα τύπου γιόγκας το οποίο δεν γλιστράει, είναι ιδανικό για γιόγκα ή για πρόγραμμα διατάσεων. Επιπλέον, θα χρειαστείτε ένα παχύτερο στρώμα που θα μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για ασκήσεις δαπέδου, όπως θραυσμάτων, που απαιτούν λίγο περισσότερο μαξιλάρι.


Δίσκοι γλιστρήματος

Οι δίσκοι γλιστρήματος μπορεί να φαίνονται περίεργος εξοπλισμός, αλλά είναι εκπληκτικά χρήσιμοι. Αυτοί οι μικροί δίσκοι (μοιάζουν με Frisbees) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε άσκηση. Σταθείτε σε όρθια θέση και κάνετε μια προβολή ολίσθηση. Βάλτε τα κάτω από τα χέρια σας για ένα εκπληκτικό πρόγραμμα κοιλιακών ή για να εκτελέσετε την άσκηση mountain climbers και αντιληφθείτε πόσο καλά γυμνάζονται οι τετρακέφαλοι σας. Πραγματικά, είναι ένας εντελώς διαφορετικός τρόπος εκγύμνασης του σώματος.


Βάρη αστραγάλων

Μπορεί να θέλετε να επενδύσετε σε ένα ποιοτικό ζευγάρι βαρών για αστραγάλους ώστε να γυμνάσετε τους μύες σταθερότητας του κάτω μέρους σώματος (όπως οι απαγωγοί και οι προσαγωγοί) με κινήσεις, όπως άρσεις ισχίου ή κινήσεις γόνατος. Αυτές οι κινήσεις λειτουργούν επιπρόσθετα στις ασκήσεις που εκτελούνται από όρθια θέση όπως καθίσματα και προβολές.

 

 

Επιμέλεια:Επαμεινώνδας Κώνστας,MSc Φυσικής Αγωγής-Personal Trainer

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *