3 ασκήσεις για μηρούς-γλουτούς

Ο personal trainer Γιάννης Μαντζώρος μας δείχνει 3 ασκήσεις ενδυνάμωσης για τα μηρούς & γλουτούς!!!

Squats με Fitbag:Τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων.Οι μύτες κοιτάνε μπροστά.Όταν κατεβαίνουμε τραβάμε πίσω τη λεκάνη και στηριζόμαστε πιο πολύ στις φτέρνες, ούτως ώστε σε καμία περίπτωση να μην περάσουν τα γόνατα τις μύτες των ποδιών μας.Το Fitbag το κρατάμε ακριβώς πίσω από τον αυχένα, προσέχοντας όμως να μην χαλάσουμε την στάση μας.Ο αυχένας παραμένει κάθετος και το βλέμμα κοιτάζει μπροστά.Εισπνοή όταν κατεβαίνουμε.Εκπνοή όταν ανεβαίνουμε.

Εκτελέστε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων

Διάλειμμα ανάμεσα στα σετ 30''

 

Απαγωγή γλουτών:Από θέση τετραποδικής στήριξης στους αγκώνες,ρουφάμε την κοιλιά προς τα μέσα και σπρώχνουμε με την φτέρνα προς τα πίσω τεντώνοντας το γόνατο. Στην συνέχεια χαμηλώνουμε και μαζεύουμε στην αρχική θέση χωρίς το γόνατο να έρθη σε επαφή με το έδαφος.Εισπνοή στο κατέβασμα.Εκπνοή στο ανέβασμα.

Εκτελέστε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Διάλειμμα ανάμεσα στα σετ 30''


Προβολές στο πλάι
:Στεκόμαστε σε θέση προσοχής.Ανοίγουμε το πόδι στο πλάι, τραβώντας τη λεκάνη προς τα πίσω, προσέχοντας να μην περάσει το γόνατο τη μύτη του ποδιού μας.Στηριζόμαστε πιο πολύ στις φτέρνες.Το άλλο πόδι παραμένει τεντωμένο.Εκτελούμε το ίδιο με το άλλο πόδι.Εισπνοή στο κατέβασμα.Εκπνοή στο ανέβασμα.

Εκτελέστε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Διάλειμμα ανάμεσα στα σετ 30''