Ασκήσεις μέσα στην θάλασσα

water_aerobics

Οι ασκήσεις μέσα στο νερό βοηθούν πολύ, καθώς η αντίσταση του υγρού στοιχείου αυξάνει τον βαθμό δυσκολίας αλλά δίνει και καταπληκτικά αποτελέσματα!

Να θυμάστε, ότι μπορείτε να κάνετε όσες επαναλήψεις θέλετε. Όταν νιώσετε κουρασμένες σταματήστε και συνεχίστε κάποια άλλη στιγμή!

1. Μπαίνουμε στο νερό μέχρι τη μέση και τρέχουμε παράλληλα με την παραλία κάνοντας απότομες αλλαγές κατεύθυνσης στην αρχή με ελεύθερο τρέξιμο και μετά με ανοιχτά πόδια και ψηλά γόνατα!

2. Μένω σε ένα σημείο στη θάλασσα όπου το νερό θα είναι λίγο πιο κάτω από τη μέση μου και κάνω κλωτσιές στο πλάι, πόδια εναλλάξ, τα γόνατα και τα δάχτυλα του ποδιού να κοιτάνε προς τα πάνω καθώς κάνω την κίνηση!

3. Μένω σε ένα σημείο στη θάλασσα όπου το νερό θα είναι μέχρι τη μέση, πατάω με τις μύτες στο έδαφος και ανοίγω – κλείνω τα πόδια στο πλάι. Στην αρχή κάνω μεγάλα ανοίγματα και αργά και μετά μικρά και γρήγορα σταυρώνοντας τα πόδια, μια το δεξί μπροστά μια το αριστερό!

4. Πηγαίνω στα βαθιά και κάνω ποδήλατο στο πλάι, πόδια ανοιχτά και εναλλάξ, στην αρχή στατικά και μετά με μετακίνηση.

5. Ξαπλώνω σε ύπτια θέση στην επιφάνεια του νερού εισπνέω και εκπνέοντας έρχομαι σχεδόν σε καθιστή θέση και αγκαλιάζω τα πόδια μου!

6. Έρχομαι σε σχεδόν καθιστή θέση, το σώμα να κάνει γωνία 45 μοίρες περίπου και φέρνω εναλλάξ τα γόνατα κοντά στην κοιλιά μου, το ένα πόδι μαζεύει το άλλο τεντώνει!

7. Έρχομαι σε σχεδόν καθιστή θέση, το σώμα να κάνει γωνία 45 μοίρες περίπου, τεντώνω τα πόδια μου μπροστά και κάνω ψαλιδάκια, τα χτυπάω πολύ γρήγορα ώστε να κάνουν αφρό στην επιφάνεια!!

Καλή επιτυχία!

Επιμέλεια: Ζαχαρούλα Τζαμπαζάκη,BSc Φυσικής Αγωγής-Personal Trainer

0 Comments

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *