Πρόγραμμα Διατροφής – Γενικές Πληροφορίες

481218275-56a6b3fb5f9b58b7d0e461ab

  • 6-8 Ποτήρι την ημέρα – όχι κατά τη διάρκεια των γευμάτων (μισή ώρα πρίν και μισή με μια ώρα μετά)
  • Προσοχή στον τρόπο μαγειρέματος. Αποφύγετε τηγανιτά,τσιγαριστά και πολλά λάδια στο φαγητό
  • Σαλάτα σε βαθύ πιάτο ως το στεφάνι με μια κουταλιά ελαιόλαδο εκτός από το μαρούλι – χόρτα – λάχανο ελεύθερη ποσότητα
  • Τα ψάρι το συνδυάζετε πάντα με αγγουροντομάτα, μαρούλι, χόρτα και μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο στη σαλάτα σας

  • Λαδερά 250 γρ. (πιάτο φρούτου για τις γυναίκες και ρηχό πιάτο ως το στεφάνι για τους άντρες)
  • Ψάρι, Κρέας, Κοτόπουλο όσο η παλάμη του χεριού σας
  • Μπιφτέκι όσο η μπουνιά του χεριού σας (χωρίς αυγό και λάδι)
  • Ξηροί καρποί ανάλατοι – 10 τεμάχια
  • Καρύδια ολόκληρα – 3 τεμάχια
  • Φρούτα: Μεγάλα =1 τεμάχιο, Μεσαία = 2 τεμάχια, Μικρά =3 τεμάχια, Φράουλες = 6 τεμάχια, Μπανάνα μισή Κεράσια = 15 τεμάχια, Καρπούζι μισή φέτα, Πεπόνι = 3 φέτες
  • 1 Φέτα ψωμί = 2 Φρυγανιές = Μισό παξιμάδι ή 2 παξιμαδάκια = Μισή πίτα από σουβλάκι (αλάδωτη)
  • Τυρί άπαχο 50γρ. – Τυρί λιπαρό 30 γρ.

 

Επιμέλεια: Γιώτα Παπαχρήστου,Ειδικός Διατροφολόγος