Αντιμετωπίστε το αίσθημα της πείνας

hungry-1

Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι όταν κάνουμε μια διατροφή για να αδυνατίσουμε δεν πρέπει να θέλουμε να καταπολεμήσουμε την πείνα. Αν αυτό συμβεί σημαίνει πως οι θερμίδες που μας προσφέρουν τα γεύματα είναι πάρα πολύ λίγες ή είναι άσχημα κατανεμημένες. Αν μετά τη διόρθωση αυτών των παραμέτρων εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα, τότε είναι πιθανό να βιώνουμε τη δίαιτα από ψυχολογικής πλευράς ως στέρηση, οπότε προτείνουμε κάποιες μικρές οδηγίες για να αντιμετωπίσουμε την πεινα.

  • ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ (περιλαμβάνοντας φαγητά από όλες τις ομάδες τροφίμων όπως γαλα ή γιαούρτι, κρέας, ψάρι, όσπρια, λαχανικά, φρούτα, δημητριακά, λάδια – λίπη, σνακς με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη όπως καρύδια, ξερά βερίκοκα ή ένα γιαούρτι. Αυτό θα βοηθήσει να διατηρήσουμε σταθερό το επίπεδο των σακχάρων στο αίμα)
  • ΠΙΝΟΥΜΕ ΝΕΡΟ (Πολλές φορές στην πραγματικότητα διψάμε παρά πεινάμε)
  • ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ (Έχουμε σε εμφανή σημείο του σπιτιού μας φρούτα και φροντίζουμε να τροφοδοτήσουμε το ψυγείο μας με πολλά λαχανικά)
  • ΡΟΦΗΜΑΤΑ (Ένα ζεστό ρόφημα επιβραδύνει τον χρόνο της πρόσληψης της τροφής και συνεισφέρει στο να μετριαστεί το αίσθημα της πείνας)
  • ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (Οποιαδήποτε φυσική δραστηριότητα πχ. περπάτημα, ποδήλατο, κολύμβηση, προγράμματα σε γυμναστήριο)

Συμβουλή……

Όταν το αίσθημα της πείνας μπορεί να προβλεφθεί γιατί σας πιάνει πάντα την ίδια ώρα, συνήθως κατά το μεσημέρι ή το βράδυ προτού πέσετε για ύπνο φάτε μισή ώρα πιο νωρίς.

 

Επιμέλεια:Γιώτα Παπαχρήστου,Personal Trainer – Ειδικός Διατροφολόγος